Prvá akcia #podlaseba dopadla presne ako mala

Prvá akcia #podlaseba dopadla presne ako mala zdroj: a3.boot

Nemecký veslársky klub hostil pilotnú akciu projektu #podlaseba. Projekt vznikol pod záštitou značky Excelent, ktorá podporuje ľudí idúcich vlastnou cestou, vytvárajúcich nové originálne nápady. Na akcii sa zišli viaceré komunitné tváre a tiež sa natáčal prvý slovenský bootleg videoklip pre kapelu Billy Barman.

Nemecký veslársky klub na pravom brehu Dunaja patrí medzi objekty, ktoré majú svoje miesto v mestskej architektúre, no nevenuje sa im veľká pozornosť. „Rozhodli sme sa pre priestory, z ktorých dýcha atmosféra. Mnohí ani netušia o čo ide a nikdy tu ani neboli. Klub sme nateraz oživili #podlaseba, tvorili sme na mieste. Sme hrdí, že sme podporili dobré veci a takých šikovných ľudí,“ hovorí Evka Cvíčelová, brand manažérka značky Excelent. Funkcionalistická architektúra bola skvelým miestom na natáčanie videoklipu, ako aj pre výstavu a následnú party. Podujatie sa konalo pod taktovkou viacerých komunitných tvárí, ktoré sú aktívnou súčasťou projektu #podlaseba. Zišli sa tu Juraj Podmanický a Barmani, fotografka Ľubi Martincová, režisér Braňo Vincze, DJ Yanko Král, snowboardistka a DJ Báša Števulová, DJ Barbie Idijot a ďalší.

V rámci podujatia sa natáčal aj videoklip Billy Barman takzvaným bootleg spôsobom, pri ktorom sa prostredníctvom svojich smartfónov stali aktívnymi tvorcami všetci zúčastnení. „Bola to fantastická skúsenosť. Celé leto sme hrali na letných festivaloch, kde sme boli od ľudí veľmi ďaleko. Tu sa nás mohli dotknúť a viac menej s nami odohrali celý gig. Počas koncertu sme spoznávali tváre, ktoré sme pred pár dňami osobne povyberali z casting eventu na facebooku. Naozaj zaujímavá skúsenosť. Veríme, že klip bude obrovský,” hovorí Juraj Podmanický. Tvorcami videoklipu sa tak stalo 200 prítomných priateľov a komunitných ľudí. „Všetci sa nechali pri prvom refréne strhnúť atmosférou a už sa teším na tie krásne roztrasené videá,” povedal Braňo Vincze, režisér klipu. Finálna verzia klipu bude hotová o mesiac.

zdroj: a3boot

Významnou súčasťou večera bola projekčná výstava Ľubi Martincovej s titulom Stalker. Išlo o fúziu klasickej výstavy a blogerskej činnosti. Tento koncept kombinuje dva prístupy – pozoruje dianie a zároveň ho dopĺňa o autentickú výpoveď aktérov, ktorí vnímajú a praktizujú módu #podlaseba. Akciu svojou prítomnosťou podporil aj art director Toni&Guy, Mišo Roháč s holiacim kreslom. Holenie síce prebiehalo v netradičnom prostredí, ale zato v absolútnom komforte, s vychladenými britvami a nahriatymi uterákmi. Oto a Roman z Regal Burgeru tiež pripravili plnohodnotné a 100% slovenské burgre.

„Projekt #podlaseba sme tvorili s cieľom osloviť umelcov, hudobníkov, blogerov, fotografov či ľudí venujúcich sa filmovej tvorbe. Jednoducho každého, kto tvorí ako to cíti, definuje vlastnú cestu a často tým inšpiruje ostatných. Rovnako totiž aj my pristupujeme k nášmu pivu, ktoré varíme svojou vlastnou a originálnou cestou – pre ľudí s rovnakými hodnotami a názormi ako máme my,“ hovorí Evka Cvíčelová, brand managerka značky Excelent. „Veríme, že #podlaseba sa stretne s úspechom a nájdu sa v ňom ľudia, ktorí svojou prácou chcú a majú čo povedať.”

zdroj: a3boot

Projekt vznikol pod záštitou značky Excelent s cieľom dlhodobo podporovať ľudí, ktorí sa nelimitujú zabehnutými normami. Ich autentické príbehy budú sústredené na platforme projektu #podlaseba, www.excelent.sk. Pivo Excelent bolo vytvorené práve pre tieto komunity, s cieľom definovať svoju vlastnú remeselnú cestu varenia #podlaseba, bez kompromisov v rámci kvality. Aj vďaka tomu je nositeľom titulu České pivo originál a získalo ocenenia Česká Jedenástka roku 2013 a  skvelé 3. miesto na World Beer Cup 2013 v Chicagu medzi konkurenciou 3000 druhov a značiek pív.

Fotogaléria

Podobné články

Komentáre

Ahudba.sk na Facebooku